Sjätte Januari

Vaknade för en stund sen, somnade inte fören kl 04 inatt typ och har fått gå upp flera gånger pga bossetönten. Nyss beställde jag hem lite sängkläder eftersom vi inte har så många set hemma. Ska bli skönt att kunna byta istället för att tvätta de sängkläder vi har nu och sen sätta tbx dem på sängen. Visst är det skönt med nytvättade sängkläder med men det är jobbigt att tvätta så ofta. :) Beställde även med ett par strumpor till mig då mina bara har hål nu för tiden. :P

Om en stund ska jag äta lite frukost sen göra mig iordning och packa väskan för idag bär det hemmåt för min del, två dagar har gått fort, väldigt fort.

Sofia fyller år idag dessutom, stort Grattis till henne :D ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback