Två veckor.. Minst :(

Nu har de varit här och mätt fukten i betongen i badrummet. Killen sa att det kommer ta två veckor till tills det är torrt. Inte awesome. Nu kommer det dröja minst 3 veckor tills vårat badrum är helt klart. Suck! Det kunde ju såklart varit värre. Men att duscha i en duschbod i 3 veckor till ser jag inte fram emot, det är inte fräscht tycker jag. Vem vet vilka som varit där och vad de gjort?! :S

Såhär ser det ut just nu och kommer se ut i minst två veckor till.... :/
Den röda grejen är avfuktaren, den låter som attan, speciellt på natten.

Något positivt är väl att jag fick en avi på ett av mina paket idag. Nämligen paketet från Yves. Ska bli kul. Har beställt lite nytt till mig men kommer faktiskt knappt ihåg vad jag beställde. Bra va?!  :) Nu fattas bara avin från det andra paketet. Under när det kommer..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback