Melonas! Melooonas!

Ikväll blir det mys framför någon film tror jag. Orkar inte riktigt göra något annat här hemma. Idag har vi bara slappat för det mesta. Jag har kollat lite sista-minuten resor men har inte hittat något som passar oss. Hittade massa bra erbjudnaden men inget där datumet var bra. Haha det låter som någon livsmedelsprodukt. ;D Men alla var i slutet på augusti vilket inte passar för att Felix har 3 tentor den månaden. Lite synd men så är det men det är inte hela världen. Får se om något kommer upp senare i Juli månad. :)

Ang utbildningen så har jag nästan bestämt mig helt för att plugga till undersköterska nu. Bara för att få jobb. Jag vill verkligen inte lägga 3 år på utbildning just nu och skjuta upp alla andra framtidsplaner som jag har. Utan den utbildningen får komma efter man slagit sig till ro och skaffat familj osv. Om 5-10 år kanske. :) Tills dess kan jag jobba som uska någonstans. :) Så det känns ju bra förutom att jag kommer få ta lån om vi ska bo i en 3an någonstans men det kanske jag hinner betala av tills nästa utbildning. :P Så har fixat med papper och ansökan till skolan idag och väntar bara på ett personbevis så ska jag skicka ansökan. Wish me luck nu!!!! :)


Snart blir det som sagt film och mys med Älskling.
Det goda vi äter till är såklart frukt, jag är helt fast i dessa meloner.
Vatten-, nät- och honungsmelon är så himla gott alltså! :D ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback