Rea rea rea

Idag har det varit fullrulle. Började dagen med att kolla resa till i höst sen börja tvätta. Blev tvättstuga idag för det var så himla mycket. 4 fulla maskiner blev det, 7-8 om man räknar vanliga maskiner. :P Mitt i allt ringer min kära mor och frågar om jag vill följa med på stan och det ville jag gärna så Felix fick fixa resten av tvätten. ;) Mamma och jag hade en underbar egentid med varandra, blir ju inte så ofta. Så det var himla trevligt. :) jag köpte en klänning och bikini och mamma köpte massa tröjor och lite annat. Sparade säkert 500-700 på rean, älskar h&m. Himla nice!

Nu sitter jag nere på stan och väntar på att Felix ska komma för nu om 30 min är det dags gör BIO. Vi ska se på transformers 3 nämligen :) ska bli himla mysigt. Uppdaterar mer när jag kommer hem ikväll! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback