Slutat 9an!

Igår åkte vi till Kisa. Blev rätt sent men vi tog en lång och rask promenad. Gick över 4,2 km på 40 min, kanske inte superfort men jag tyckte iallafall det. :) Men jag har dåligast kondition med. :P Sen efter det slappade vi lite hemma innan vi åkte mot Kisa.

Idag slutade lillebror 9an! Tiden går så himla fort verkligen. Han känns så liten i mina tankar men i höst blir det gymnasiet och dessutom är han supermycket längre än mig, han är inte så liten längre. Oj vad man tänker tillbaka på gamla minnen från när man var liten nu. :D

Vi kollade iallafall på när alla 9or kom traskande mot kyrkan till sista avslutningen. Där inne blev de i 40 min kanske innan de kom ut. Då fick han massa rosor av oss och så blev det lite fotografering från min sida men min lilla iphone. :D Himla fin var han med, med kostym, skjorta och slips. Så stilig! :) Efteråt blev det fika lite på det centrala konditoriet i Kisa innan det var dags att gå hem! :)




Lagade middag här hemma hos mamma och dom idag. Blev spaghetti och köttfärssås, det jag är som bäst på! Och det fick såklart godkänt av alla, fast de kanske inte vågade säga annat. Nevars det var himla gott! :D Nu ska vi åka hem om 45 min till Linköping och våra kissekatter och se vad de gjort för hyss hemma. Så skönt att de klarar sig själva lite så man kan åka iväg över en natt. :)


Hoppas alla haft en fin dag, det har verkligen jag! :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback