Spåret

Idag har jag inte gjort så mycket, började städa lite men hann/orkade inte allt idag. Imorgon är det bara att diska, damma och moppa kvar som tur är. :) Och imorgon är inte vanliga dag, för det är min älsklings födelsedag! ;) Vi kommer få finbesök av familj och släkt dessutom. Skulle bakat tårtan idag men den skulle serveras genast så får gå upp lite tidigare imorgon och börja baka istället. :) Han kommer få frukost på sängen med. :)

Mer idag så har jag invigt löparkläderna och skorna som jag köpte. Tog en vända i spåret här i Lambohov som är ungefär 2,3 km långt. Och Shit jag har nog världens sämsta kondition, kanske inte men det känns inte bättre. Sprang bara korta sträckor sen var jag helt anfåd. Blir att träna upp flåset nu i sommar!! :) Nåja jag gick/småsprang 2,9 km (spåret + vägen hem) och brände cirkus 200 kcal så jag är nöjd känner jag. Himla skönt att komma ut och röra på sig lite men duschen efteråt slog nog allt, helt underbart! :D Imorgon kväll blir det en till vända med älsklingen! :)

Ikväll har vi kollat på film och myst i soffan. Kollade på Little fockers som kom för ett tag sen. Och till det Te och en macka och några melonskivor. Gottgott! :)


Nu ska Skruttis och jag lägga oss och mysa i sängen tror jag :)
Godnatt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback