Tisdag & Onsdag



Här är lite bilder från i tisdags och i onsdags när jag var med mina brudar i Vimmerby. I tisdags så käkade vi på palma när jag kom fram sen myste vi lite hemma, gick på lång promenad och träffa Rexi, sen hem och sova. :) Igår så hälsade vi på alla gamla lärare vi haft och oj så glada de var :) Trevligt var det med. Efter det käkade vi lite och bestämde att vi skulle till nossen och sola lite efteråt. I väntan på att åka ut dit så kollade jag och Amelia igenom alla klädaffärer och jag hittade en underbar klänning på Cubus som jag ska kolla på idag :) Vi solade i Nossen tills det var dags för mig och Amelia att åka hem. Jag hoppade dock av i Kisa och följde med mamma och G och kollade på ett hus. :) Sen käkade jag lite hemma hos mamma och sen var det dags att åka hem till linköping. På bussen hit träffade jag en barndomsvän, jätte trevlig pratstund hade vi. :)


Nu ska jag göra mig iordning för idag ska jag klippa mig och sen kolla klänningen och köpa lite hårfärg och annat. Ska även gå till kunskapstorget och en annan körskola och det kommer säkert upp fler saker som jag ska göra under dagen. :P


Ha en trevlig torsdag, även om vädret är dåligt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback