Nu tar jag helg!

Äntligen helg! Fasen va skönt men gud vad fort veckorna går alltså. Känns som det var här om dagen som jag önskade alla en trevlig helg men det är en vecka sen redan. Jag har inget emot att det går fort, jag har hela våren, sommaren och hösten planerad och ser fram emot varenda grej! :) Känns så skönt att ha allt planerat och klart och inget ska få förstöra detta nu. :D Det enda jag ska göra är att hitta en arbetsgivare nu. :)

Just nu är jag påväg hem, sitter på bussen såklart, än har cykeln inte börjat användas. :) Ikväll blir det tacos och senare våfflor och glass med jordgubbar & ananas. :) Lyxar till det lite nu när det endå är helg, går dock på diet sen några dagar tillbaka men idag får det bli ett undantag! :) OM ca 6 veckor har jag nått min målvikt. ;) Får väl skriva ett inlägg om dieten oså i helgen. :)

Får önska alla en trevlig fredagskväll!!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback