Praktik på AF?!

Idag ringde de från arbetsförmedlingen om praktiken jag väntat på att de ska höra av sig om. De vill att jag ska komma dit och prata på torsdag morgon oså. Spännande verkligen. Själva praktiken är faktiskt på AF, och man får göra lättare administrativa sysslor. Hoppas jag får praktiken och att det är en chans att få anställning där efteråt. Känns så bra idag verkligen, både pga att de ringde men även av lite andra anledningar. :)

Idag blir det nog att städa lägenheten tror jag, är hemma själv till kl 21 typ eller något liknande så har lååång tid på mig. :) Blir nog dessutom att laga mat och kolla på någon film och mysa med kissarna i soffan. Love it! ♥ :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback