"Den som väntar på något gott.."

Varit hemma både igår och idag, har inte riktigt orkat gå till praktiken på hela veckan, blir trött bara jag tänker på att gå dit och jag har ingen aning varför. Trivs superbra där och tycker det är tråkigt att jag bara har en vecka kvar nu. Nåja, jag kommer alltid minnas denna praktikplats och alla underbara människor som jobbar där och har hjälpt mig. Tiden har gått så fort och snart är Juni här. 


Bloggen har jag inte gjort så mycket med sen sist jag skrev, vet inte riktigt vad jag ska göra näst. Men i helgen ska jag försöka bli klar med allt. :) Det jobbigaste är att göra header, har ingen aning om hur jag vill att den ska se ut. Den som väntar på något gott....... ;)




Nu ska jag sova tror jag. Börjar bli trött, även att jag redan vilat en gång idag. :P
Och imorgon är det äntligen helg igen, underbart!!!

Najti! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback