Det här med trötthet

Att vila/sova på dagen efter man kommit hem är nog bland det dåligaste man kan göra. Jag vet inte hur det är med er men jag blir tröttare än innan när jag vaknar, har svårt att gå upp och får sån huvudvärk efteråt. Ofta så hjälper inte ipren heller, vet inte varför riktigt.  Sen blir man
ju så himla seg i kroppen och huvudet med. Jag tycker inte alls om att sova på dagarna men jag klara inte att hålla mig vaken heller. Har koffeintabletter hemma som jag kanske ska börja prova att äta när jag känner mig trött, bara man kan somna på kvällen sen. :P


Jag har aldrig tyckt om TE men tänkte börja lära mig dricka det, det luktar så gott med. Idag köpte jag karamellte så får se om det är något att ha. Så nu ska jag göra mig en kopp. :)


Sen får det bli sängen igen, Godnatt på er alla! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback