Härlig morgon

Åh vilken härlig morgon måste jag säga. Även fast jag vaknade så tidigt som runt kl 07 första gången. Det är någonting med att gå upp tidigt varje vardag och sen vakna tidigt automatisk på helgerna när det alarmet är avstängt på klockorna. Jag kände kl 09 att det inte var lönt att sova mer så jag satte mig upp i sängen och gosade med skruttis i 20 minuter innan jag gick upp.

Väl uppe kände jag att det skulle vara skönt att ta en promenad så jag traskade ut och gick i 30 minuter som jag skrev att jag skulle försöka göra varje dag. Idag på mina 30 minuter hann jag gå 2.8 km prick och då gick jag ensam så kan vara därför tempot ökade lite. :) Gick ungefär samma rund som de andra dagarna, lite längre bara. :)



Jag måste verkligen köpa bättre skor att gå/springa i, väntar in pengar som borde komma om någon dag för den studien vi var med i. Då ska det minsan köpas skor, både tränings och vanliga och kläder då såklart. :) Skorna jag har nu är mina gamla sneakers och det är inte speciellt skönt att gå långt i men det är ju bättre än inget antar jag. ;P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nyss åt vi frulle och nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag och sen göra mig iordning. Felix och jag ska nämligen åka till Kisa över dagen. Bror fyllde år tidigare i veckan så vi ska dit och fira honom, grilla och äta tårta såklart. Sen kommer vi ha en lugn hemmakväll hos mamma och kolla på Eurovision Song Contest 2011! Den missar man väl inte?! ;D Undra om det kommer bli lika pinsamt för sverige i år som förra året då vi kom nästan sist. :P Ska bli intressant att se. :) Och runt kl 00.00 åker vi hem och myser vidare. :)


Trevlig helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback