Skjorta

Här är skjortan som jag inte hade någon bild på. :)
Tycker den är superfin och riktigt skön att ha på sig. Det enda som fattades var ett bälte men det fixade jag imorse. Hittade ett gammalt bälte från när jag var liten tös, som inte passar runt min höft längre (såklart), MEN som passade runt min midja och det var brett och bra precis som ett midjebälte ska vara. Och det passar ju?! :)



Igår var vädret riktigt hemskt måste jag säga, idag med för den delen. Helt plötsligt började det snöa, i maj. What the f..... blev min första tanke. Men det är väl snön som aldrig kom i april som kommer nu. Föhoppningsvis kommer det inte mer snö förens i vinter igen nu. I helgen ska det iallafall bli soligt och varmt. Skönt det! :)


_____________________________________________________________________________



Vet inte om jag berättade vad jag gjorde på valborg men här kommer iallfall en sen uppdatering. Felix o jag åkte till Kisa och spenderade dagen hos mamma med god mat och lite vin. Det var mycket trevligt och bjöd även bror på några shotar. Stackarn blev lite smått packad minsan och när vi drog ner mot brasan fick han allt följa med. Ett och annat klagomål fick man höra från honom och han ville hem, men icke! :D Hörde av mig till en kompis som jag antar inte vill ha mig i sin umgängeskrets längre och har så sjukt svårt att höra av sig tydligen. Så nu är det nog. Det är helt upp till denna person. >_>






Nu ska jag spendera resten av kvällen med min älskade pojkvän!!! :) ♥


» zally

Hej vart har du köpt den snygga skjortan???

Kramar i massor

2011-05-05 // 21:03:19

Hej! Den köpte jag från Ellos. :) Kramar

2011-05-05 // 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback