Skjuter på höjden

Passar på att skriva lite här innan jag dra till praktiken. Nu man är som piggas egentligen och jag har lite tid över innan jag ska kila. :)  Jag blir helt slut efter jag kommit hem från praktiken och känner inte riktigt att jag orkar logga in och blogga. Men jag har ju en blogg för att göra det men samtidigt ska det inte vara något tvång utan bara på för att det är kul. Så från o med nu kommer det ibland komma lite inlägg och ibland mycket. :)


Som ni vet kan ni följa mig via bloglovin och blogkeen
som har sina ikoner här brevid till vänster. :)


Alldeles strax ska jag kila till praktiken, har lite flextid (tror jag det heter) dvs jag slutar sent ibland och då kan jag antingen sluta tidigare eller börja senare. Det är ganska skönt faktiskt. :) Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Dagarna bara rinner förbi tycker jag och snart är det sommar och ledighet, sen kommer den efterlängtade hösten. Trodde aldrig man kunde längta dit men det går! :D



BTW, Här är mina fina plantor som jag planterade för ett tag sen, det tog ett tag för dem att komma igång och börja växa och nu har de äntligen börjat med det. Smultron/jordgubbarna har börjat blomma och krassen skjuter på höjden. Åh de är så fina mina små plantor eller hur?! :D


Nu är det dags att dra! Ha det bra med er!!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback