Välkommen till Lambohov

''Välkommen till Lambohov, här vet vi inte vad rätt och fel är. Vi vet speciellt inte vad mitt och ditt betyder och har inget motsvarande i våra ordförråd. Här snor vi cyklar och bryter oss in i förråd för att man tar ju det man vill ha eller hur? Här beter vi oss hur vi vill. Här lever vi efter våra egna regler och normer inte samhällets/landets. Vi skiter i andra och bryr oss bara om oss själva. Vi skiter i samhället som gör allt för att vi ska passa in.''


Jag är just nu så himla trött på Lambohov och typ alla som bor här just nu. Det springer ungjävlar i trapphuset och lever som idioter, någon ute leker med något liknande som billarm och låter det tjuta korta och långa stunder och stänger av och sätter igång det hela tiden och tycker det är skitkul, detta har jag hört sen igårmorse och är fruktansvärt trött på det, speciellt nu när man har migrän. Jag kan inte sova för det hörs in för det är så starkt ljud. Sista gången jag hörde det igår(idag) var klockan 00.30 kanske. Bra tidpunkt att vara idiot på va? Jag är så trött på att de ska sno våra saker hela tiden med, inbrott och båda cyklarna stulna på 8 månader bara... Såhär ska det inte vara och jag är så missnöjd att vi hamnade här.

Jag vill flytta härifrån och såfort jag fått jobb då kommer vi flytta till ett lugnt samhälle där det bor småbarnsfamiljer/äldre personer som vet hur man beter sig och behandlar andra som de själv vill bli behandlade. Visst man får ta att någon person håller på men inte alla utom en själv. Behövde få skriva av mig detta, höll på att bryta ihop i sovrummet när jag försökte sova....

Nu ska jag ta ytterliggare en ipren och försöka koppla av så gott det går i soffan.
Trevlig helg på er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback