Bathtime

Ligger just nu i badet hemma med massa skum och kopplar av. Hade fullt upp hela gårdagen. "Jobbade" från 8 till 15 och åkte sedan hem för att äta. Min vän Amelias planer för gårdagen ställdes in och hon fråga om jag ville gå till Sliver på modevisning.

På Sliver hade Nelly.com ordnat en modevisning och de första 100 fick gratisdrinkar, en goodiebag och ett valfritt plagg från modevisningen som skickas hem om ca 2 veckor. Amelia och jag var såklart bland de 100 första! ;) Vad goodiebagen innehåller kan jag visa senare efter jag badat klart. :)

Efter modevisningen så gick vi vidare till Harrys. Jag har aldrig varit där inne så hon visade runt och väl där träffa vi en vän. Det var egentligen meningen att vi skulle kolla runt sen gå och äta men vi fastnade på dansgolvet länge länge innan vi gick hem. Kom hem prick kl 03 imorse och kan lova att jag var trött och ont i fötterna av nästan 20 timmars gående, nästan hälften i höga klackar. :)

Nu ska jag koppla av en stund till sen upp och göra mig iordning inför kvällen! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback