Pant

Första dagen här idag. Allt går som på räls och hantverkaren jobbade på för fullt idag med lägenheten. Om det fortsätter såhär borde allt vara klart på onsdag, senast torsdag. :) Allt blir så fräsht verkligen, känns superskönt att allt kommer bli klart innan första advent så jag kan få pynta lite hemma. :) Ser att många där vi bor redan har tjuvstartat och satt upp pynt och ljusstakar, det tycker jag är himla fusk, det är på söndag man ska börja! ;)

Annars idag har jag bara pluggat lite och skruvat ihop soffbord bl.a. Vi var i andra lägenheten och hämtade post och lite grejer och tog alla pantflaskor till affären. Vi har inte pantat sen vi flyttade sist och det var i slutet på september förra året. Haha. Nåja vi fick iallafall hela 180 kr i pant vilket var himla skönt när vi handlade en hel del på konsum förut. :)

Nu ska vi avsluta denna kväll framför tvn med julsmust och skumtomtar! :)  Som jag har längtat!!!! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback