Healty

Har gjort massa nytta här hemma idag. Började med att samla massa tvätt och köra två tvättmaskiner. Samtidigt diskade jag ovh plockade iordning lite här hemma inför imorgon. Imorgon kommer det nämligen en person och besiktat lägenheten. Spännande och se vad de kommer säga. :)

Lagade även lite käk här hemma. Blev fläskfilé och sallad för min del och Felix fick pasta till det då vi inte hade potatis hemma, skulle blivit klyft annars. :) jag har börjat äta nyttigt nu....igen, så äter bara liten bit kött och resten sallad. Jag ska minsan gå ner till 55kg!! Ja jag kämpar fortfarande. Under semestern blev det massa onyttigt typiskt nog.. >.<

Ska till affären lite senare sen sätta mig och råplugga. Har slappat i två veckor så nu är det dags att ta tag i det igen! Hörs!!! :)

Btw älskar fransarna jag hade i Lördags!! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback