Helgen

Denna helg kommer spenderas i Kisa tillsammans med min älskade familj. Felix ska typ inte vara hemma något i helgen så jag passar på när jag kan. Ska hjälpa mamma med att sätta upp nya gardiner och putsa lite fönster. Jag borde gör det samma men flyttar om drygt en månad så det får vara. ;P

Tills jag ska åka så tänkte jag passa på att laga lunch, dammsuga och moppa golv, tvätta lite och laga lite middag åt min karl. :) Ska ta med tapetkatalogerna till Kisa då mamma ska hjälpa mig och ge lite åsikter eftersom jag har sån beslutsångest. :)

Nu ska jag göra lite nytta, börja med lunchen kanske! :)


'Rasta' katterna lite på balkongen förut,
Simba satt & gjorde fula miner under bordet. Haha :D

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback