Middag

Åh vilket svårt beslut det är ang lägenheten. Funderat hela dagen men har fortfarande lika svårt och bestäma mig om jag vill eller inte. Felix och jag kommer diskutera mer ikväll då han var tvungen att gå till skolan. Jag var så himla trött förut eftersom vi gick upp kl 08 imorse så fick bli att sova middag lite. Himla skönt men nu känner jag mig skitseg, varför blir det jämt så?!

Strax ska jag åka hem till mina underbara svärföräldrar på middag. Ska bli himla trevligt! :) Felix ska ju också såklart med men han är inte hemma just nu utan i skolan så han går på bussen vid sin skola och jag här där vi bor. Skulle egentligen tagit bussen som går precis i denna sekund som jag skriver men vågade inte riktigt då mitt busskort börjar gälla 17, nästan 5 min efter bussen gått, så tar nog nästa för att vara på säkra sidan. :)

Hoppas ni alla får en lika trevlig kväll som vi kommer ha! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback