Not as planned

Dagen blev inte riktigt som planerad, men nästan. Skulle städa oså idag men hann inte allt. Sparar dammsugningen och moppandet tills imorgon istället, antar för att jag är lite lat men skyller på att jag inte är helt på top idag. :P Hann iallafall plocka i hela lägenheten och ställa iordning allting, köra en tvättmaskin och hängt tvätten, fixade och städade lite i köket. Badrummet städade jag helt dock, känns riktigt nice nu, känns helt nytt. Så nytta har jag iallafall gjort idag. :)

Nu är jag nyduscha och har dragit på mig min onepiece och ska strax göra en kopp te och ta fram lite glass från frysen. Sen blir det att mysa ner sig i soffan med älskling med det goda och kolla på någon film innan det blir dags för sängen. :)


Hoppas ni andra haft en bra helg ni med! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback