US

Om en timmer åker jag till Kisa, ska traska iväg härifrån om 45 min typ. Tiden som är kvar kommer jag spendera framför tvn precis som jag gjorde hela kvällen. :P Skulle egentligen städa idag men fick sådan huvudvärk såå kollade istället bara TV. Kollade på bl.a. Sjukhuset som går på 3an. Där får man följa några som jobbar på Universitetssjukhuset här i Linköping. Jag tycker det är så superintressant då jag kanske jobbar där i framtiden, speciellt på förlossningen om jag väljer barnmorska som yrke i framtiden, vilket är lockande. :) Älskar också dessa förlossningsprogram som Livet på BB och förlossningskliniken, sitter som klistrad framför TVn. Dels antar jag för att jag vill jobba med det och för att jag själv vill ha barn snart och längtar till den stunden på BB. :)



Nåja, nu ska jag kolla lite på tv sen packa ihop det sista och dra mig mot bussen :)
Vi hörs om någon dag eller två igen, Seeya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback