Bort med Julen

Haft en mindre kul natt, började med att jag var tvungen att gå på toa jättetidigt(som vanligt) sen har resten av morgonen varit jobbig. Inte kunnat sova vidare ordentligt, drömt massa konstigt, mådde illa och haft ont i nedre delen av magen (inte i livmodern) sen igår efter jag hade varit på stan. Enligt 1177 som jag ringde till igår så skulle jag avvakta så det är det jag gör just nu och det mesta av värken har gått över som tur är.

Annars här hemma idag så plockar vi för fullt och städar, det tar ju sin tid då jag inte känner mig supersnabb längre när jag gör saker. Huvudsaken är väl att det går framåt iallafall. Håller just nu på att möblera om i köket bland alla hushållsmaskiner och är inte så vidare nöjd alls med resultatet men det är bättre än innan så jag får väl nöja mig, för stunden. ;)

Ska även plocka bort alla julsaker, i år har jag faktiskt blivit riktigt trött på julen tidigt. Brukar annars tycka om allt pynt, ljuslyktor och ljusstakar men i år blir jag bara trött och irriterad när jag ser de. Så nu vill jag får bort allt med julen och göra iordning hemmet ordentligt istället! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback