Dagens Mammainköp

Kan börja med att tipsa om att H&M har en hel del kläder på rea just nu! ;)
 
Hittade mammabyxor minsann, köpte med mig två par hem. Ett från rean och ett par vanliga mamma jeans. De från rean är i storlek 40?? medans de vanliga jeansen är i storlek 36 men de är lika stora storleksmässigt. Tur att jag inte beställde hem byxorna istället.  De som jag köpte på rea är lite chinos liknande men såå himla sköna, speciellt mudden. Så jag ska faktiskt ner på stan inom snar framtid och byta jeansen jag köpte till ett par likadana sånna här byxor fast i annan färg. Känns skönt med ett par byxor som jag kan ha ordentligt som magen får plats i! :)



Såhär ser de ut för er som är nyfikna. Kosta BARA 100 kr! :)
 


Nu fick du mig att bli sugen på ett par likadana! Men det fanns inga kvar på deras sida.. Får hålla mig till planen och handla efter rul om allt ser bra ut (;

Svar: Mysigt med RUL! :)Vad tråkigt att det inte fanns några kvar på hemsidan. Det fanns iofs inte många kvar i affären här heller tråkigt nog för de är supersköna! :)
dottir.webblogg.se

2012-12-29 // 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback