Tjejkväll

Ikväll blir det som rubriken lyder tjejkväll hemma hos en av mina närmaste vänner, Sofia. Ska bli riktigt trevligt och har sett fram emot detta hela veckan! :)

Igår kollade jag igenom garderoben efter något att ha på mig och som vanligt var det svårt att välja. Dock brukar jag aldrig hitta nått jag vill ha på mig men denna gång hittade jag faktiskt, fast två stycken outfits och nu kan jag inte välja mellan dem. Det lutar mest åt klänning och klackarna till den är så grymt fin MEN mina fötter dör efter halva kvällen nu när jag inte är van att gå i 13 cm klack. :P Annars blir det pennkjol och ett linne och ett par andra klackar som är behagliga att gå i en hel kväll åtminstone. :) Jag tar med mig båda outfitsen så får jag se vad jag väljer ikväll!

Här är dem för er som är nyfikna, vilken tkr ni??! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback