Ändrade planer

Idag var tanken att städa det sista här hemma men jag ringde om klipptid och de hade en tid redan idag så jag passade på. Även F klippte sig idag vid samma tid på samma salong fast hos sin frisör och han ringde i stort sätt innan bi åkte ner på stan. Kul att båda fick en tid samtidigt. Nu är håret klippt lite och urtunnat och kortare lugg, känns superskönt nu och min frisör är bäst! :)

Passade på att shoppa lite idag med, köpte underkläder, nagellack, volympuder, hårfärg, och tog en runda på systemet inför helgen med. Vilken färg det blir får ni reda på när jag färgat i veckan. Är supernervös inför det då jag aldrig färgat så innan!! :D

På tal om helgen så blir det tjejkväll med några damer och sen ut och äta, bowla och krogrunda på kvällen. Kommer bli superkul och jag har nog bestämt vad jag ska ha på mig. Brukar ha sån beslutsångest inför sånt här oftast. :D


Nu ska jag måla naglarna sen gör lite mat! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback