Awake

Nu är jag vaken igen och det mesta av värken har släppt, har lite ont och är ganska seg i huvudet just nu men fy så mycket bättre det är än innan. Älskling gjorde mig sällskap och sov brevid en stund han med. Han är så underbar! :)

Passade på att bygga ihop växthuset för en liten stund senmed. Himla fint blev det fast jag är lite missnöjd med att man inte kan spänna fast botten med sidorna riktigt men det funkar ändå, Den ska bara stå på balkongen i vår/sommar/höst iallafall. :)

Katterna invigde fönsterväxterna genom att tugga lite på dem när jag inte såg, antar dock att det inte smakade så gott då det bara var några få bitmärken. Har lagt lite YES diskmedel på bladen så det ska smaka ännu mindre gott och pudrat lite finmalen peppar på bladen som syns när man tar kort med blixt bara typ och de tycker inte alls om den lukten så nu får nog växterna vara helt ifred tills katterna lärt sig. :)

Här kommer lite bilder på vad jag handlat idag
och även våra inflyttningspresenter vi fick i förmiddags.
Två supersöta koppar och en frukostbricka och två stora mysiga handdukar. :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback