Bath

Att jag sov på dagen igår förstörde denna natss sömn, var inte alls trött igårkväll när jag skulle lägga mig och gjorde allt annat utom att sova. Klockan var strax efter 00 när jag ställde mig och började diska tex.. så jag somnade kanske runt 01 och sen upp kl 07 igen. Så just nu sitter jag här skittrött och försöker plugga inför ännu en grej som ska ''redovisas'' imorgon. Funderar på att sova en LITEN stund nu så jag får ork att plugga efteråt för just nu kan jag inte alls koncentrera mig. :P

Annars idag så ringde min förra praktikplats ang jobb och imorgon ska jag få börja gå brevid och lära mig hur allt går till. Ska bli så spännande och skönt att börja få jobba nu också, vet dock inte hur mycket jag kan och hinner jobba då skolan tar så mycket tid även om det inte är schemalagt efter kl 12. Det blir nog bra hur eller hur tror jag och inte alls dumt med extra pengar varje månad! Börjar kl 15.30 och slutar 21.30. Tur att jag inte har mer lektioner denna vecka förutom imorgon för kommer vara dödstrött på kvällarna. :)


Ska nog ta ett varmt bad istället och sen fortsätta plugga,
och förhoppningsvis somna tidigt ikväll! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback