Helt fast

Ännu en helg har gått nu, tiden går så fort men ändå så sakta tycker jag. Jag har inte gjort ett smack i helgen förutom varit ensam hemma och legat framför tvn. Inte orkat skriva här heller. De som jag frågat har varit 'bortresta' så jag valde att vara själv även om jag kunde åkt hem till mamma och hälsat på.

Idag dock tog jag tag i livet och gjorde lite nytta, har plockat och haft mig här hemma och har bara städningen kvar som jag inte hann idag. Känns skönt art verkligen storstäda här hemma. Imorgon är jag ledig som tur är så jag har tid på mig att fixa det sista. Ska även ringa om klipptid imorgon. :)


Ikväll har vi kollat på Breaking Dawn som äntligen kommit ut i bra kvalite. Fy vad man längtar efter del 2 nu. Är helt beroende av de filmerna och böckerna.
Nu ligger jag själv i soffan och kollar på Ancient Aliens som går på History HD. (jag älskar alla våra HD kanaler) och skrämmer upp mig själv med allt detta prat om 21 dec 2012. Jag tror inte på sånt strunt men vafan, tänk om? Jag dööör, jag borde inte kolla på sånt här men kan inte sluta kolla heller. :D

Nåja det är slut strax och då ska jag försöka sova!
Godnatt! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback