Måtten

Sa att jag skulle skriva mina mått här, här om dagen. Och nu idag kommer jag äntligen ihåg att göra det innan jag tar mig något att äta och startar dagen. Det är typ 2 och ½ veckan sen jag mätte första gången och lite har det minsan hänt tycker jag. Det går kanske inte att se med blotta ögat men när man mäter så märker man. :)


Måtten!

04/01
Midja    -  83,0 cm    (Mätt vid naveln.)
Höft      -  99,5 cm    (Bredaste stället)
Lår       -  56,5 cm    (Bredaste stället)
22/01
Midja    -  80,0 cm      -2,0 cm
Höft      -  98,5 cm      -1,0 cm
Lår       -  55,0 cm      -1,5 cm

Vet inte när jag mäter mig nästa gång men kanske runt
8-9 februari så det blir 2 och ½ vecka mellan igen.
Nu ska jag göra mig lite frukost sen blir det hemma-spa! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback