The Apartment

Nu har jag kollat på ett avsnitt av The Vampire Diaries, rättare sagt det sista avsnittet i säsong två. Fy så spännande det är, ska skaffa säsong tre senare, det är det som sänds nu och när jag kommit ifatt det på tvn så får jag snällt vänta som alla andra. Fy vad jobbigt det kommer bli! :D

Alldeles strax ska jag dra igång spotify på hemmabion och fixa lite bra musik och börja städa inför imorgon. Då får vi besök, Felix föräldrar och farföräldrar kommer på besök och vill se den nya lägenheten. På tal om lägenheten så har jag tänkt att lägga upp bilder och jag kanske tar mig i kragen och tar lite kort sen när vi har städat här hemma. Det fattas fortfarande massa möbler men det kommer med tiden. Väntar atm på att få hem två stycken soffor men det tar lite tid så får se när de kommer hit. Ena soffan ska stå här i mitt arbetsrum och är en bäddsoffa, den andra kommer stå i Fs arbetsrum och är en vanlig. Sen så har vi inte så mycket i våra fönster än. Måste köpa växter och grejer, får passa på nu när jag fick två CSN denna månad. :)



Bjuder på denna sålänge, större och bättre bilder kommer senare!
Nu städa och sen börja med middagen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback