THE WEIGH-IN 27/1

Ännu en vecka har gått och det är dags för en ny invägning. Ser alltid fram emot fredagarna och jag var lite rädd att det skulle gå dåligt denna vecka då jag fuskade med lite chips oså förra helgen men det har gått asbra. Kanske för jag gått så mycket de senaste två dagarna, ja jag vet inte riktigt eller så har jag en riktigt bra vecka bara. :)



Resultat so far:

02/01          60.6 kg (Startdag)
06/01          59.5 kg (-1.1kg)
13/01          59.0 kg (-0,5/-1,6kg)
20/01          58.8 kg (-0,2/-1,8kg)
27/01          57,9 kg (-0,9/-2,7 kg)
03/02          ______


Är helnöjd över denna vecka faktiskt och nu börjar det också verkligen synas, framför allt på magen att den blivit plattare än innan. Är supernöjd och kan inte idag säga att det är till 55 kg jag ska ner till utan det beror helt på måtten. Ska även börja träna och få allt fastare i vår! :) Nästa ivägning är månadsinvägningen (kan inte fatta att det redan snart gått en månad sen jag började) och det är superspännande, jag trodde allt skulle ta 2-3 månader men det kommer nog gå fortare än det! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback