Trimning

Idag börjar trimningen inför beach 2012. Har sen ett tag tillbaka beställt hem lite kapslar som jag ska äta om dagarna som ska hjälpa till med viktnedgång och förbränning.
Är precis lika skeptisk som alla andra men de hade fått bra omdöme av andra bloggare så jag provar på jag med. De kapslar jag ska ta är Fat Burner och Hunger Control.
  • Fat Burner pysslar med ämnesomsättningen, förbränningen och ger mindre aptit  och har krom i sig som tar bort sötsug dessutom.
  • Hunger Control har fibrer i sig och man ska ta kapseln med ett stort glas vatten då de sväller i magen och gör att man känner sig mätt och äter då mindre.
Dessa ska jag kombinera och samtidigt tänka på vad jag äter, vilket från och med nu är mer nyttig mat och inte sött och snask och inte mycket kolhydrater (pasta,ris potatis mm). Jag hoppas detta kommer funka annars får det bli att bara räkna kalorier in och ut och ut och röra på sig mer och träna. :)



Väger just nu 60,6 kg och ska ner till 55 kg.
Det är inte många kilon som ska bort, men om allt går som det ska,
så borde jag nått mitt mål om 8 veckor! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback