New Start

Sitter ATM med lite plugg, nu har allvaret börjat igen! Just nu håller vi på med ett grupparbete i skolan och ska leta fakta om en hälsorisk, om hälsa och lite sånt. Väldigt intressant är det tycker jag och man tänker till mer än annars och tänker på saker på ett helt annat sätt som man inte gjort förut. :)

Ikväll kommer min underbara man hem igen. Saknat honom fast det bara gått en dag men jag är väl lite beroende av mig, vill alltid ha folk runt omkring mig, är inte direkt någon ensammänniska om jag får påstå det själv. Nog om mig nu. Hämtade ut mitt andra paket från TopFormula idag. I första så kom ju dessa kapslar som jag äter men slarvat med lite denna vecka. I detta paket kom pulverdieten som jag ska prova att köra på ett tag num det ska tydligen vara mycket godare än de man köper i vanliga affären, nutrilett eller vad det heter. Detta heter Diet Meal New Start. Hoppas att det ska funka okej för mig. Ska göra första shaken strax och kommer ha lite mjölk i för att få det fylligare. :)


Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande och sen göra en shake! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback