Vecka tre

Då var det ny vecka igen då. Har dock inte skola fören imorgon vilket är skönt för måndagar är ju hemska. Sitter just nu i pyjamas och i älsklings stora morgonrock och myser med min prins som måste sitta i min famn som vanligt vare sig jag vill eller inte. När man blir kattägare så blir man också deras slav, iallafall i vårat hem. :P
Anyway, det blev sent igår och upp tidigt idag för att vända dygnet rätt, på tiden jag vet. Älskling är just nu i skolan men kommer väl hem lagom till lunch. :) Tills dess ska jag göra lite nytta, om jag orkar dvs... ;)



Har inte någon bild från idag så bjuder på denna, han är sig lik ändå!
"Jag-heter-Skrutt-och-jag-dör-om-jag-inte-får-mattemys-varje-minut!!!" ;P



Hoppas ni alla haft en bra helg!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback