Weekend

Igår åkte jag till mamma och hälsade på, passade på medan jag hade busskort och innan skolan börjar. De skulle ha vänner på besök och göra fin middag och jag och mina syskon fick också vara med. Vi åt oxfilé, hasselbackspotatis och champinjonsås till det och chockladmousse som efterrätt. Allt stred emot vad jag egentligen ska äta men idag unnade jag mig allt detta i lagom mängd. Jag kan berätta att mina kapslar gett resultat men mer om detta tar vi på måndag!

Hade en supertrevlig dag hemma hos dem idag och hälsade även på min vän Sofia och hennes familj i deras nya lägenhet. Deras lille pojk har blivit så stor sen jag sist träffa honom. Tiden går så snabbt, för snabbt när barn är små. :)

Nu ska jag och älskling fortsätta mysa i soffan framför några avsnitt av Grimm innan det är dags att sova, och imorgon blir det dop på förmiddagen. Superkul!
Har unnat mig lite godis ikväll med, några turisk peppar och en ask läkerol!

Hoppas ni alla haft en bra helg ni med! :) <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback