Spenderat några dagar hemma nu. Passar på att åka hem till mina underbara såfort jag får tid och är ledig. 4 och 1/2 vecka kvar av jobbet nu. Längtar tills det är över, inte för att jag inte trivs för det gör jag verkligen. Älskar att jobba, det är så mycket roligare än skolan men just att vara hemifrån såhär mycket är jobbigt tycker jag. Vill jobba men i samma stad och komma hem efteråt till den man älskar. Hoppas verkligen jag får jobb i höst där jag hade förr praktiken. Älskade varje minut på det stället. :)

Igår tog vi en tripp till IKEA på jakt efter lite nya möbler. Kollade efter en soffa framförallt och hittade en som vi båda gillade så vi får se i höst om det blir den eller någon annan. Vi ska förnya hela vardagsrummet till att börja med tänkte jag. Ser så fram emot det! :)

Nu sitter jag på bussen till jobbet och hem till mami, blir att jobba resten av hela denna vecka sen är jag liiiite ledig igen! :)




fin bild:3

2012-07-12 // 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback