Finally

Igår så kom min underbara pappa förbi med bäddsoffan vi skulle få av honom. Så som jag längtat, inte för jag ska använda den till något så ofta men för att det var så tomt i mitt arbetsrum. Och nu är den äntligen här och jag är himla nöjd. Katterna gillar den med, och precis som allt annat nytt så inviger de den genom att sova på den och busa runt bakom och i den. Helt galna är de. :)


Annars igår gjorde vi inte så mycket, vi tog en promenad i det underbara vädret, jag satt och pluggade rätt mycket med, sen på kvällen kollade vi på gladiatorerna och sen på film sen gick jag faktiskt och la mig. Var så trött så kände att det var lika bra. Hade inte sovit många timmar dock innan jag vakna av de som bor under oss levde fan. Det är som ett dagis där nere, man hör barnen som är 4-5 st springa omkring men de är barn och det får man stå ut med, men föräldrarna skriker sig hesa på barnen och attityden de har är så svinig tycker jag. Är så trött och hoppas verkligen att de flyttar snart. Vill kunna sova ut på helgerna inte vakna av vuxna som skriker. Nåja, bara bita ihop! :P



Nu blir det lite frukost sen ska jag beställa lite grejer från det stora landet Amerika,
Både till oss här hemma och till min bror och mamma. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback