Tiden

Ibland springer tiden iväg och ibland går den så sjukt sakta, som nu tex. Ligger i sängen medan F sover här brevid. Ligger nämligen vaken för att jag väntar på att någon ska komma och byta lås på våran ytterdörr. De gjorde det i samband med renoveringen så de skulle kunna gå ut och in om vi inte var hemma, vilket var bra i sig men inte så nice när de klampa in 07 på morgonen utan att ringa på medan man sov med öppen dörr. Och nu ska de byta tillbaka till vårat riktiga lås. Skönt!

Badrummet har varit klart sen förra torsdagen. Jag har bara inte orkat att ta kort och allt på det. Så det får bli dagens projekt kanske?!
Men först vänta på bytalåssnubben sen ska jag nog faktiskt sova en stund till! Unnar mig den lyxen nu när jag kan! :)

Ni får en sneakpeak bild sålänge! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback