Denna eviga trötthet

Har som ni vet varit så fruktansvärt trött de senaste dagarna och idag(tisdag) var inget undantag. Så jag ringde BM idag för att rådfråga. Hon sa att alla värden såg bra ut men att jag skulle börja äta järntabletter och prova om det blev bättre samt promenare lite varje dag och vila mycket. Så ska försöka vila så mycket jag bara kan nu. Hoppas verkligen att tabletterna kommer hjälpa lite grann så jag orkar ta tag i skolarbetet nu sista tiden. 

Idag tog jag och F en promenad ute i blåsten, kan ju säga att promenade inte blev långvarig. Innan vi gick hem så tog vi en sväng förbi apoteket för att köpa järntabletterna, Niferex, som BM rekomenderade. Ska börja med dem imorgonbitti innan frukosten tänkte jag. Väl hemma så la jag mig för att vila och sov i några timmar. Var väldigt behövligt kan jag lova och jag väcktes av att F kom in och sa att middagen var klar. Min underbara F, är så lycklig att jag har honom. :)

Nu ska jag strax sova, blev sent idag, antagligen för jag sov så pass länge under dagen. ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback