Gardiner

Sitter och letar efter gardiner till barnrummet. Hittar absolut inga som skulle kunna passa där inne. Har vita väggar med lite blad mönster i beige färg och sen en ljus ljus grön fondtapet på ena väggen. Vet inte riktigt om jag ska köra på någon riktigt färgglad gardin eller om jag ska köra någon genomskinlig ljus, lite lantig sådär. Hittade en jättesöt rödaktig med ugglor på som jag fastnade för men den känns så skrikig på något sätt, eller vad tycker ni? Sen är frågan om man ska ha långa längder till golvet eller korta som på bilden?

 


Jag tycker du ska ha dom på bilden, passar ju bra ihop med din tavla också :)

Svar: Det får nog bli dem med. De är beställda nu så ska bli spännande att se hur det blir när de kommer. :)
dottir.webblogg.se

2013-04-17 // 12:24:20

Dom där var ju jättefina! :)

Svar: Ja visst är dem, fastnar för dem ju mer jag kollar på dem :)
dottir.webblogg.se

2013-04-17 // 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback