Inget som passar

Jag behöver verkligen ett par nya byxor, de jag har börjar bli lite tajta känner jag. Så idag åkte F och jag ner på stan för att leta lite kläder. Han hittade en del fint till sig själv och jag hittade absolut inte ett skit till mig. H&M har seriöst inte mycket fint alls tycker jag. Jag tänkte att om jag inte hittar byxor kanske jag iallafall kan hitta några längre linnen som jag kan ha till leggins. Men nej, ingenting fanns det. Absolut ingenting. Är så besviken och känner mig så tjock och ful just nu som knappt har nått att ha på mig. Vill ha på mig mina gamla fina kläder igen men det lär ju dröja. :/

Om ni kommer ihåg så beställde jag ju även kläder från asos, fick hem de för ett tag sen men byxorna var en storlek för små och tröjorna en storlek för stora. Så nu ska jag sälja kläderna tänkte jag. Kommer gå lite back på det men bättre det än att de ligger och tar plats här hemma och aldrig kommer till användning. >.<



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback