Mer smärta?!

Ni vet ju att jag haft ont vid revbensbågen på höger sida i ett antal veckor. Nu sen några dagar har jag känt av samma värk fast svagt på vänster sida också men idag är det som värst och gör förbannat(ursäkta) ont. Hoppas det inte kommer bli lika mycket värk som på höger för då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Har försökt ligga och vila ett tag inne på sängen men kan nu varken ligga på höger eller vänster sida för att det gör såå ont och är illa tvungen att ligga på rygg, vilket inte känns bra! Förstår inte varför denna smärta måste komma men jag förstår att det är pga av graviditeten och att livmodern växer och trycker på. Är trött på att ha ont och längtar som sjutton till sommaren och till att inte vara gravid längre. Känner att jag inte alls kan njuta så mycket av graviditeten som jag vill och egentligen ska för just nu är det bara smärtsamt. Känns så tråkigt och orättvist! :/



Va jobbigt för dig! Jag lever just nu i lyckobubbla totalt, har inte ont någonstans eller mår dåligt på något sett - njuter till tusen! Så det är verkligen orättvist :/ hoppas det blir bättre snart så du får njuta det sista :) Kram på dig!

Svar: Vad skönt att du mår bra och njuter, det är precis så det ska vara! :) Tack, ja jag hoppas verkligen jag med får njuta lite nu under de sista 3 månaderna. :) Kram
dottir.webblogg.se

2013-04-02 // 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback