Så trött

Är så trött på att vara sjuk nu, även on det bara varat i några dagar. Det enda positiva är att feber har gått ner och jag slipper ta panodiler var 6e timme. Men nu har jag istället fått en sån jobbig hosta så jag vet inte vad. Torr/rethosta konstant, kli i hals och gom och totalt täppt i näsan. Jag orkar verkligen inte mer nu, kan inte sova alls varken på natten eller dagen. Kanske borde ringa vårdcentralen men de hjälper inte, och jag orkar inte med att hålla på att slussas runt igen. Ska iallafall till BM på fredag åtminstone.

Har inte haft enda dag utan värk eller sjukdom på flera veckor nu. Önskar mig en dag som frisk och kry och kunna få njuta... :(

Ber om ursäkt för detta klagoinlägg..



Hoppas du blir bra snart! Sänder krya-på-dig-kramar!!

Svar: Tack snälla du, det värmer jättemycket! :)
dottir.webblogg.se

2013-04-09 // 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback