Tavla till snuttans rum

Här om dagen så pysslade jag lite med en tavla till snuttans rum. Kände att det kunde vara kul att rita något och sätta upp på väggen. Så jag hittade ett tjockt stort papper och började skissa lite. Jag tycker ugglor är så söta, vilket jag vet att många andra även tycker. Det är något speciellt med ugglor. ;)
Tog mig en dag att göra klart bilden och det svåraste var väl att göra ögonen och att sedan välja färger. Nu efteråt är jag himla nöjd med resultatet och det fattas bara en ram. Hade faktiskt glömt hur roligt det var att rita. Inte gjort det på flera flera år. Så förhoppningsvis blir det mer framöver, om jag har tid. :)

Såhär blev tavlan:



» Nina

Jättefin! Jag skulle då aldrig lyckas rita sådär bra.

Svar: Tack. :)
dottir.webblogg.se

2013-04-15 // 07:28:37

Gud va duktig du är!! Jättefin tavla och ugglorna är ju supersöta! Kommer passa perfekt i lillans rum :) roligt när det är något man själv har gjort oxå. Jätteduktig!

Svar: Tack så jättemycket. :) Ja jag hoppas den kommer passa bra där inne, gäller bara att hitta en bra plats på väggen nu. :)
dottir.webblogg.se

2013-04-15 // 11:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback