Tillbaka, förhoppningsvis

Nu är jag tillbaka, hoppas jag. Det värsta av förkylningen har gått över och jag har nu bara lite snuva och en del hosta att stå ut med. Men med hjälp av citronte med mjölk och massa honung och halstabletter så går det faktiskt ann. Började bli riktigt trött på att spendera varje dag i soffan eller sängen, även fast jag inte haft ork och har varit tvungen att vila upp mig så känns det som jag slöast bort dagar på att bara vila när jag kunde gjort annat. Idag så har jag iallafall orkat mig upp efter att ha sovit riktigt okej under natten och på schemat idag så har jag inget speciellt inplanerat men ska väl försöka ta tag i lite skolarbete och börja pyssla med en tavla till barnrummet. :)


Kollade min graviditetsapp i förmiddags och tänk att det bara återstår 30 % av graviditeten. HELT otroligt måste jag säga, det närmar sig ju med stormsteg nu och jag kan knappt vänta på att snuttan ska titta ut. Är inte alls nervös inför förlossningen utan ser faktiskt lite fram emot den. Detta kommer gå fort. Imorgon är det ju även dags för ny vecka. Lite senare kommer jag lägga upp en magbild, från igår. Lyckades faktiskt ta en igår när jag hade lite ork. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback