Tråkiga saker blir lockande

Vad trött jag blir på blogg.se appen. Nu har den slutat funka helt för mig vilket gör att det blir färre inlägg. Jag sitter inte så mycket här vid datorn längre utan försöker göra det mesta genom mobilen, det är ju så smidigt och sen har man ju alla bilder där med dessutom. Får se om appen börjar funka snart igen. Förstår inte varför de inte utvecklar den och får den bättre. Nåja...

Idag så sitter jag med skolarbeten, börja känna stressen att inte hinna klart i tid komma smygande fast jag har en månad på mig att bli klar och jag har egentligen inte alls mycket kvar att göra heller. Men motivationen finns inte just nu och jag har svårt att koncentrera mig på arbetet. Tråkiga saker som att städa eller rensa garderober och förråd blir helt plötsligt mycket mer lockande att göra..allt för att slippa skolarbete. :P 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback