Vaggan

När det gäller möbler till bebis så hade vi byggt ihop allt utom vaggan som min kära mamma köpt åt bebis. Så idag efter en stunds pluggande tog jag och F tag i att bygga ihop den. Tänkte egentligen vänta några veckor till men äsch tänkte jag. Blir mer verkligt att det är en bebis på väg känner jag dessutom och nu kan jag kolla på den och dagdrömma om bebis och sommar och allt som hör till. Att bädda den (och spjälsängen med för den delen) får nog vänta några veckor till, om jag kan hålla mig ifrån det! Har nämligen två katter som gillar att sova på alla ställen som är förbjudna. ;)

Just nu står vaggan i sovrummet, där den även ska stå senare också men den står inte brevid sängen än, det blir för trångt och jag har redan problem med att ta mig upp ur sängen nu så vill helst inte ha vaggan där med. Räcker med en stor mage som är ivägen. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback