Var är solen och värmen?

Vilket trist väder det är ute. Jag som hade hoppats på sol och värme men det verkar inte riktigt som att det kommer komma på några dagar. Visst har det blivit varmare här men var är den efterlängtade solen? Vill ju ha riktig vår nu. Första dagen det regnade istället för att snöa så tyckte jag det var så skönt, var så trött på denna eländiga snön och regnet var nästan lite efterlängtat men nu räcker det. :P
F och jag hade tänkt att vi skulle vara ute och bygga på innätningen nu denna vecka när jag äntligen fått tillbaka krafterna men det får nog vänta lite till. Tills dess spenderar jag mina dagar inne med de skolarbeten som är kvar.

Hur är vädret hos er?


» Nina

Här är det regn o +8 grader, bra tillika med lite regn så smälter snön snabbare :)

Svar: Usch, skönt att det är ett par grader varmt iallafall. Jo regnet är absolut bra till att ta bort snön vilket är skönt. Har ni mycket snö? :)
dottir.webblogg.se

2013-04-15 // 11:42:06
» Nina

Jaa.. nog finns det en hel del på vissa ställen ännu. Men gator o trottoarer har nog varit snöfria i nästan en vecka.

Svar: Okej, vad skönt! Då försvinner nog resten ganska snabbt nu med regnet. :)
dottir.webblogg.se

2013-04-15 // 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback