Nytt år!

Länge sen jag skrev här på bloggen nu känner jag. Vill försöka ta tag i att skriva mer men jag har inte tid just nu helt enkelt. Nu är det snart nytt år igen. 2013 har varit det bästa året i mitt liv, och jag fick den största gåvan en människa kan få. Är så otroligt glad över att få dela mina dagar med Alice och få följa hennes utveckling dag för dag. :)

Just nu är vi påväg hem till Fs mamma och pappa för att fira in det nya året. Kommer bli en lugn och riktigt mysig kväll om jag gissar rätt. Alice passade även på att få sin andra tand idag, den första kom den 22 dec. Så hoppas hon inte är på allt för dåligt humör ikväll. :)


Alice och jag önskar er alla ett gott nytt år och en god fortsättning på det nya året! :)♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback